loading...
اس ام اس
admin بازدید : 8 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)


تک پرم نماندی...خیالی نیست ...دیگری پرپرت میکند

 

.

.

.

 

 به تو فکر میکنم مورچه ها دورم جمع می شون درویاهات هم شیرین است

 

.

.

.

 

بیخودی وابسته نشوید...بیخودی تنها میشوید

 

.

.

.

چ میکنی باد؟؟؟عطر تنش را جای دیگر بپاش این خانه خودش ویران است

 

.

.

.

 

نوشت سلام نفسم,در حالیکه تازه بمن شب بخیر گفته بود

 

.

.

.

 

 

از اش روزگار چنان دهانم سوخت که از ترس....!آب یخ را هم ,فوت میکنم

 

.

.

.

 

آخه خدا جون!قربون بزرگیت وفای سگ به چه کارمون میاد!!یه فکری برا آدمات میکردی

 

.

.

.

من بودنت را خواندم و تمرین کردم قرار نبود,نبودنت را امتحان بگیری

 

.

.

.

 

 

دیگر صدایت نمی کنم که برگردی, مهم باشم, خودت بر میگردی

 

.

.

.

 

 

من _تو=تو+اون
به همین راحتی نه؟

 

.

.

.

 

برای پخته شدن رو به عشق آوردیم !!!سوختیم

 

.

.

.

هنوزم مثل بچگیامون هر کی بیشتر بامون بازی کنه بیشتر دوسش داریم



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 246
  • بازدید کلی : 1,208